دانلود نسخه جدید بازی The Maze Runner 1.8.1‏

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دانلود نسخه جدید بازی The Maze Runner 1.8.1‏

دانلود
The Maze Runner یا دونده هزارتو یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن از استودیوی PIKPOK است که بر اساس فیلمی با همین نام طراحی شده که داستان بازی از این قرار است که توماس به همراه دوستان در محلی عجیب به نام The Glade از خواب بیدار می شوند، ولی پس از بیداری هیچ چیزی به خاطر نمی آورند!! نه تنها نمی دانند که چگونه وارد این محل شده اند بلکه اسم خودشان را هم فراموش کرده اند! آن ها که سرانجام مجبور می شوند راهی برای خلاصی از آنجا پیدا کنند با مارپیچی تو در تو روبرو می شوند که اطرافش را دیوار های عظیم و سیاه در برگرفته است و در ورودی اش چند وقت یکبار باز می شود و …!
 
هم اکنون شما در نقش توماس یک بازی فوق العاده زیبا را آغاز کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! بازی دارای گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج است و در مکان هایی خیره کننده صورت می پذیرد که هیجان به معنای واقعی را به شما القا می کند!
 
ویژگی ها و قابلیت های بازی:
* کنترل شخصیت اصلی بازی با شتابسنج
* دویدن، پرش از روی موانع و پیش بردن بازی
* جمع اوری سکه های موجود در مسیر دویدن
* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن
* طراحی اچ دی با گرافیک خیره کننده
 
بازی The Maze Runner هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در فارسروید نسخه جدید آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم!
 
تغییرت نسخه ی جدید:
* بهبود رابط کاربری و رفع مشکلات بازی
 
 
دانلود نسخه جدید بازی The Maze Runner 1.8.1‏
حجم فایل: 21.79 مگابایت
نسخه اندروید: 2.3+
 

 


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 539
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش