دانلود بازی Rise of the Tomb Raider

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider

دانلود

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجرایی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Crystal Dynamics توسعه یافته و به وسیلهٔ Square Enix در اکتبر 2016 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه 20Year Celebration در واقع نسخه ای کامل از بازی Rise of the Tomb Raider است که به مناسبت 20 سالگی این مجموعه، توسط سازندگان آن به همراه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی منتشر شده است.

محیط گرافیکی و شخصیت‌پردازی کاراکترهای مختلف بازی به خوبی هرچه تمام تر صورت گرفته و Crystal Dynamics در ایجاد رابطه بین گیمر و این شخصیت ها بسیار موفق بوده است. شما در طول مسیر مناظر و محیط های متنوعی را شاهد خواهید بود، با دشمنان مختلف مبارزه کرده و پازل های گوناگونی که بازی برای شما رقم می زند را حل خواهید کرد. بازی به گیمر این امکان را می دهد تا با استفاده از آیتم هایی که در طول بازی پیدا می کند بتواند برای خود سلاح و آیتم های ویژه ای را درست کند و اسلحه های خود را آپگرید نماید. در پک 20 Year Celebration، یک بخش داستانی جدید به نام Blood Ties به بازی اصلی اضافه شده است. همچنین تعداد زیادی از اسکین ها، لباس ها و سلاح های جدید نیز به بازی اضافه می شود.

خلاصه داستان بازی:

بعد از تجربه ی ماورالطبیعه ای که لارا کرافت در جزیره ی Yamatai با گروهی سازماندهی شده به نام Trinity داشت برای آنکه ثابت کند دچار جنون و دیوانگی نیست وسواس خاصی در مورد پیدا کردن این دسته از اسرار در سرتاسر دنیا پیدا کرد . در بازی Rise of the Tomb Raider لاراکرافت به همراه Jonah Maiava به سیبری سفر کرده تا شهر باستانی Kitezh که به وسیله ی شاهزاده ی بزرگ قرت 13 یعنی Vladimir ساخته شده است را کشف کند . لارا معتقد است که جاودانگی در این شهر پنهان شده است .

در این بین گروه ماورالطبیعه ی Trinity نیز چالش بزرگ برای لارا به حساب می آید و او باید در این میان با انسان ها , حیوانات و محیط مقابله کرده تا حقیقتی که پنهان شده است را پیدا کند و به فردی تبدیل گردد که همیشه منتظرش بود . گیم پلی بازی Rise of the Tomb Raider به صورت سوم شخص بوده و دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در نسخه ای که در سال 2013 نیز منتشر گشت شاهد آن بودیم. شما در طول مسیر، محیط های متنوعی را شاهد خواهید بود , با دشمنان مختلف مبارزه کرده و پازل های گوناگونی را حل خواهید کرد . برای پیش برذن داستان نیز از سلاح ها و ابزارهای مختلفی نیز می توانید استفاده کنید . بازی دارای سیستم Crafting می باشد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از آیتم هایی که در طول بازی پیدا می کنند بتوانند برای خود سلاح و آیتم های ویژه ای را درست کنند .

سیستم آب و هوا و چرخه ی روز و شب در بازی گنجانده شده است و بر روی گیم پلی بازی تاثیر گذار خواهند بود . سیستم های مبارزه دارای تنوع بیشتری بوده و مخفی کاری در بازی بسیار بهتر شده است . او می تواند با استفاده از محیط دشمنان خود را گیج کند . تیرکمان محبوب لارا در این نسخه نیز وجود دارد و در کنار آن کلت کمری و تبر مخصوص بالا رفتن از صخره ها و محیط های سخت نیز حضور دارد .

حداقل سیستم مورد نیاز:
 
OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
 
سیستم پیشنهادی:
 
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i7-3770K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 980Ti 2560×1440 or NVIDIA GTX 970 1920×1080
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
********** نسخه CPY **********
 
********** نسخه SEYTER **********
 
********** نسخه FitGirl **********

رمز فایل فشرده : www.download.ir


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 651
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش