دانلود پیش نمایش فصل پنجم سریال فرار از زندان همراه با پشت صحنه

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

دانلود پیش نمایش فصل پنجم سریال فرار از زندان همراه با پشت صحنه

دانلود

فصل پنجم سریال فرار از زندان (به انگلیسی: Prison Break) ادامه مجموعهٔ تلویزیونی فرار از زندان، ساخته پل شیورینگ است که طی سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ از شبکه تلویزیونی فاکس پخش می‌شد. فصل پنجم این مجموعه قرار است در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ پخش شود.

ونتورت میلر به عنوان مایکل اسکوفیلد، دامینیک پرسل به عنوان برادرش لینکولن به همراه بازیگران دیگر این مجموعه از جمله آمائوری نولاسکو، پل آدلستین، رابرت نپر، راکموند دانبار و سارا وین کالیز در این فصل ایفای نقش خواهند کرد. چند تن از بازیگران جدید این فصل شامل مارک فیورستین در نقش جیکوب نس، آگوستوس پرو در نقش ویپ، ریک یان در نقش جا، استیو موزاکیس در نقش ون گوگ، انبار لاوی در نقش شبا، مارینا بندیکت در نقش ای دبلیو، کونال شرما در نقش سد و فران طاهر در نقش جمیل خواهند بود. فیلم‌برداری قسمت سوم در آوریل ۲۰۱۶ آغاز شد و در شهر ونکوور کانادا و شهرهای رباط، کازابلانکا، و ورزازات واقع در مراکش انجام می‌شود.

 

اولین تریلر این فصل در مه ۲۰۱۶ از کانال یوتیوب فرار از زندان پخش شد؛ این تریلر تی‌بگ را نشان می‌دهد که عکسی را به عنوان اثبات زنده‌بودن مایکل اسکوفیلد به خانوادهٔ او نشان می‌دهد که ظاهراً در زندانی در مراکش به‌سر می‌برد. پس از سفر لینکولن به مراکش و دیدن مایکل، آنها شروع به طرح برنامه‌ای برای فرار می‌زنند. تریلر دوم آن در ۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷ از طرف همان کانال بر یوتیوب بارگذاری شد.

 

 
 
دانلود پیش نمایش قسمت اول از طریق سایت آپارات با کیفیت 720
حجم : 263 مگابایت
 
برای دریافت اطلاعات و دانلود سایر قسمتها به وب سایت یا کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.
 پخش همزمان از سایت ما به زودی...
تاریخ اکران سریال : 04-04-2017

پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 861
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش