از پرسپولیس به فیفا شکایت می کنم

آخرین مطالب

تبلیغات

وبمستران هوشمند

از پرسپولیس به فیفا شکایت می کنم

از
سرمربی سابق پرسپولیس برای عدم شکایت به فیفا، به مسئولان این باشگاه دو ماه زمان داد.»

افشین قطبی بعد از جام ملت های آسیا 2011 به دلیل مشکلات مالیاتی دیگر به ایران برنگشت. مالیات این مربی مربوط به دوران حضورش در پرسپولیس است و سرمربی سابق سرخپوشان اعتقاد دارد، باشگاه باید مالیاتش را بپردازد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها بارها گفته اند مالیات برعهده خود قطبی است. این ماجرا 4 سال است ساکن باقی مانده و اتفاق جدیدی رخ نداده است.

قطبی حدود یکماه قبل در مصاحبه ای مفصل درباره ماجرای مالیاتش هم اظهار نظر کرد. او این جملات را بر زبان آورد: «می‌توانم به فیفا شکایت کنم اما بعدا جواب هواداران را چه بدهم؟ من نمی‌خواهم در این شرایط مشکلی بر مشکلات پرسپولیس اضافه کنم .مادرم بیمار است و آرزو دارد که مرا ببیند. اگر اتفاقی برای او بیفتد و من او را نبینم، هیچ‌کس را نخواهم بخشید.»

حالا چند روزی است مادر افشین قطبی در بستر بیماری است و حال و روز خوشی ندارد. در این شرایط او به صورت تلفنی با مادرش ارتباط دارد اما دوست دارد به ایران برگردد و از نزدیک مادرش را ببیند.

قطبی که مسئولان پرسپولیس را تهدید کرده بود اگربرای مادرش اتفاقی بیفتد، دیگر هر کاری لازم باشد می کند، ظاهرا صبرش تمام شده و قصد دارد به فیفا شکایت کند.

مهدی حاج باقر، مدیربرنامه های افشین قطبی در این باره اظهار داشت: متاسفانه این ماجرا بسیار کش پیدا کرده و افشین هم ناراحت است. او دغدغه بزرگی در ایران دارد و آن هم اوضاع جسمانی مادرش است. در این شرایط تصمیم گرفته از پرسپولیس به فیفا شکایت کند اما باز هم به احترام هواداران قصد دارد به باشگاه مهلت دهد.

حاج باقر افزود: طی صحبتی که با افشین داشتم ما دوماه دیگر به پرسپولیس زمان می دهیم تا مبلغ مالیات را پرداخت کنند، در غیر اینصورت برخلاف میل باطنی شکایت خود را از پرسپولیس تقدیم فیفا می کنیم.

اخبار ورزشی - کاپ


پیامک تبلیغاتی

تبلیغات متنی


تعداد بازديد : 771
اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش