close
دانلود آهنگ جدید
هشت ماده غذایی که حال شما را خوب می­کند

هشت ماده غذایی که حال شما را خوب می­کند

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

آموزش صفر تا صد نرم افزار بازی سازی Unity 2D

در این دوره آموزشی 250 دقیقه ای، ما صفر تا صد بازی سازی دو بعدی در یونیتی را به شما می آموزیم. یاد میگیریم که چطور بهترین بهره برداری از این امکانات فوق العاده بازی سازی در یونیتی را برای ساخت بازی های دو بعدی زیبا و اختصاصی خودمان داشته باشیم.

در این دوره از ابتدا و معرفی ابزارها و ساخت پروژه شروع می کنیم، با واردکردن آبجکت ها ، ساخت و اتصال انیمیشن در بازی، ساخت بازیکن و کنترل رفتار آن، ساخت دشمن و کنترل رفتارش، افزودن موانع و سختی به بازی، ساخت مراحل مختلف بازی و افزودن امکانات کنترلی انتخابی بازی مثل تاچ بودن یا کنترلی و با دسته بودن بازی و دهها امکانات خاص بازی سازی دو بعدی دیگر آشنا می شویم. در آخر با چگونگی انتشار بازی ساخته شده تان برای سیستم عامل های مختلف مثل اندروید، iOS ، کامپیوتر و ویندوز، برای وب و ... آشنا می شویم.


                                                  قیمت محصول: 24,800 تومان



مجموعه آموزشی بازاریابی و مارکتینگ

در حال ایجاد برنامه بازاریابی مختص به خود باشید و یا اولین گروه بازاریابی خود را رهبری می کنید، این دوره آموزشی در یادگیری مبانی، در جهت موفقیت در زمینه بازاریابی به شما یاری خواهد رساند. درو بوید، پروفسور و مشاور، با سی سال تجربه در زمینه بازاریابی برای برندهای مشهور است. در این دوره آموزشی، وی نقش بازاریابی در سازمان ها راتشریح کرده، چهارچوبی را برای تحلیل تجارت، مشتری ها و رقیب ها تعیین کرده و نشان می دهد که چطور استراتژی موفق بازاریابی را تهیه کرده و از چنین استراتژی در تمام زمینه ها از قیمت گذاری تا تبلیغات استفاده کنیم.

قیمت محصول: 14,800 تومان

لینک توضیحات محصول

تبلیغات

هشت ماده غذایی که حال شما را خوب می­کند

موضوع: سلامت , تغذیه ,
تاریخ انتشار : 29 / 05 / 1397
هشت ماده غذایی که حال شما را خوب می­کند
مجله اينترنتي پرستو

اتفاقات زیادی هستند که می­توانند حال شما را بد کنند و برخی از آنها حتی از کنترل شما خارج است. اما انجام چندین حرکت هوشمندانه که حالات جسمی و ذهنی­تان را بهبود بخشد، دست خود شماست.

 

اگر شما نمی­توانید کابینت آشپزخانه خود را باز کرده و خلق و خوی خوب را از قفسه بردارید، چند مورد در آن قفسه وجود دارد که می­تواند به آرامی به شما کمک کند تا احساس شادمانی بیشتری داشته باشید. می­توانید مصرف غذاهایی که خلق و خوی شما را به سرعت بهبود می­بخشد را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید.

 

این مواد غذایی به شما کمک میکند که حال خوبی داشته باشید:

 

کنسرو ماهی

می­دانید که مصرف ماهی ­های غنی از امگا-3، نه تنها از بروز سرطان جلوگیری می­کند بلکه باعث بهبود حالات روحی شما شده و مشکلات خلق و خوی شما را با تأثیرگذاشتن برروی انتقال­ دهنده­ های عصبی «شادی­ ساز» به وسیله کاهش التهابی که می­تواند به سلول­های مغزی آسیب بزنند، بهبود بخشد.

 

اگر ساردین دوست دارید، امگا-3 بیشتری دریافت کنید. متأسفانه، شما نمی­توانید توقع داشته باشید که یک قوطی کنسرو ماهی، شما را به درخشان­ترین حالت روحی ببرد مگر اینکه چندین وعده در هفته ماهی کنسرو شده به خصوص ساردین و شاه­ ماهی مصرف کنید. اگر شما علاقه ­ای به خوردن ماهی ندارید، به جای آن روزانه یک قرص روغن ماهی بخورید.

 

دانه بذر کتان

می­توانید از فواید بهبود دهنده­ های خلق و خو به­ وسیله اضافه کردن مقداری از این دانه، که یکی از منابع گیاهی امگا-3 است، به وعده­ های غذایی خود استفاده کنید. این دانه در حال حاضر یک ماده محبوب برای اسموتی­ها، غلات و ماست به حساب می­آید. به دلیل اینکه این دانه، فوق­ العاده پوسته محکمی دارد، ابتدا آن را در یک غذاساز یا دستگاه خردکن، خرد کنید تا مواد مغذی آن بتواند جذب سیستم بدنی شما شود.

 

 ماده غذایی , مواد غذایی انرژی زا , مواد غذایی نشاط آور

روی نقش بزرگی در عکس­ العمل مغز و بدن ما در مقابل استرس ایفا می­کند

 

قارچ خشک شده

این گیاه، یک منبع بسیار خوب از ویتامین ب6 است که پیریدوکسین نامیده می­شود و به ساخت هورمون سرتونین کمک می­کند. کم بودن سطح سرتونین با افسردگی در ارتباط است. اما خلق و خوی شما تنها چیزی نیست که تحت تأثیر کمبود ویتامین ب6 است، بلکه خستگی مفرط و احساس بیماری نیز به این مسأله مرتبط است. حتی یک میلی­ گرم کمتر از این ماده مغذی حیاتی، می­تواند تأثیر منفی بر روی سیستم عصبی شما بگذارد. علاوه بر این، کمبود ویتامین ب6، ارتباط مستقیم با افسردگی دارد.

 

خانم­های زیر 50 سال، روزانه به 2/1 میلی ­گرم و خانم­های بالای 50 سال، روزانه به 5/1 میلی­گرم از این ویتامین نیاز دارند. آقایان پایین 50 سال به 3/1 میلی­گرم و بالای 50 سال به 7/1 میلی­گرم احتیاج دارند.

 

عدس

اسیدفولیک به طور طبیعی در غذاها یافت می­شود و فولات نام دارد. نزدیک چهل درصد از افرادی که دچار افسردگی هستند، کمبود اسیدفولیک دارند. افراد بزرگسال در یک روز به 400 میکروگرم و خانم­های باردار به 600 میکروگرم نیاز دارند. یکی از بهترین منابع برای فولات که در آشپزخانه­ ها موجود است، عدس پخته است که در هر پیمانه آن 358 میکروگرم فولات وجود دارد.

 

بادام هندی

محققین دریافته­ اند که روی نقش بزرگی در عکس­ العمل مغز و بدن ما در مقابل استرس ایفا می­کند. کمبود این ماده معدنی حیاتی می­تواند منجر به افسردگی، پرخاشگری و اختلالات یادگیری و حافظه شود. محققان ایتالیایی کشف کرده ­اند که اصولاً میزان روی در خون افرادی که دچار افسردگی هستند، پایین ­تر است.

 

میزان روی مورد نیاز روزانه افراد 8 میلی ­گرم برای خانم­ها و 1 میلی­گرم برای آقایان است که یک انس ابادام هندی دارای 6/1 میلی­گرم روی است.

 

ماهی ­های غنی از امگا-3, پیشگیری از بروز سرطان, ماده غذایی , مواد غذایی انرژی زا , مواد غذایی نشاط آور

کم بودن سطح سرتونین با افسردگی در ارتباط است

 

غلات غنی شده

اگر شما حال روحی خوبی ندارید، برای صبحانه غلات کامل را انتخاب کنید. این صبحانه قدرت بهبود دهی خلق و خوی شما را به میزان دو برابر بهتر از وضعیت کنونی دارد. بعضی از این غلات با اسید فولیک غنی شده ­اند. (برچسب روی جعبه را با دقت مطالعه کنید). همچنین یک وعده غلات صبحانه غنی شده می­تواند 25 درصد از میزان مورد نیاز روزانه روی را مرتفع سازد.

 

نخود

نخود یک منبع خوب از منیزیم است و دریافت میزان کافی از منیزیم بر روی سطح سروتونین تأثیر می­گذارد که خود باعث بهتر شدن خلق و خوی شما می­شود. کمبود این ماده معدنی با افزایش ریسک ابتلا به افسردگی و اضطراب ارتباط دارد.

 

شکلات تلخ

دفعه بعد که احساس ناراحتی کردید، یک تکه شکلات بسیار تلخ بخورید. این خوراکی خوشمزه با پیغام­برهای شیمیایی مغز که مسئول تنظیم میزان انرژی خلق و خو هستند، ارتباط متقابل دارد.

 

منبع:salamatnews.com


اگر از این مطلب خوشتون اومده باشه میتونید برای بهتر شدن مطالب و همچنین پیشرفت و پایداری این مجله در آن سهیم باشید
شما فقط با پرداخت 2000 تومن میتونید در هزینه های این مجله شریک شوید


نویسنده :
تعداد بازديد : 182

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات شما باعث دلگرمی ما و بهتر شدن مطالب سایت می شود
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
دانلود نسخه جدید فیلترشکن Thunder VPN 2.4.8 برای اندروید
دانلود سریال Legends of Tomorrow