کلاهبرداری به شیوه نمایندگی خودرو

پیغام مدیر
| به وب سایت مجله اینترنتی پرستو خوش آمدید | شما می توانید برای استفاده از امکانات بیشتر در وب سایت ما عضو شوید | برای نویسندگی در سایت با ما تماس بگیرید |

در مسابقه سامسونگ و زومیت شرکت کنید و برنده ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ شوید!

زومیت با حمایت سامسونگ مسابقه‌ی رایگانی ترتیب داده است که در آن با پاسخ به سؤالات عمومی می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن یکی از ۳ دستگاه گلکسی نوت ۸ آزمایش کنید.

در این مسابقه هر روز یک سؤال از شما پرسیده می‌شود و حتی اگر به پرسش‌ها پاسخ صحیح ندهید هم در قرعه‌کشی شرکت داده خواهید شد. اما هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید شانس شما برای برنده شدن در مسابقه و کسب یکی از سه دستگاه گلکسی نوت ۸ بیشتر می‌شود. 


شرایط و قوانین مسابقه:

در این مسابقه به مدت یک ماه، هر روز یک پرسش مطرح می‌شود

با پاسخ به یک سؤال حتی اگر پاسخ اشتباه باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید

به ازاء پاسخ به هر پرسش ۵ امتیاز و به ازاء پاسخ صحیح، ۱۰ امتیاز به دست می‌آورید

هر چه امتیاز بیشتری به دست آورید به همان نسبت شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد

هر شب ساعت ۰۰:۰۱ بامداد سؤال جدید مطرح می‌شود و امتیاز روز قبل به حساب کاربری شما اضافه می‌شود

اگر هر روز در مسابقه شرکت کنید، به ازاء شرکت ۵ روز پشت سر هم ۲۰ امتیاز و به ازاء ۲۰ پاسخ پشت سر هم ۱۰۰ امتیاز کسب می‌کنید این امتیاز فارغ از پاسخ درست یا اشتباه داده می‌شود

اگر جواب سؤال را نمی‌دانید، کافی است روی دکمه از بیکس‌بی کمک بگیر کلیک کنید تا با مطالعه‌ی یک متن کوتاه درباره‌ی Galaxy Note 8 و البته کسر یک امتیاز از حسابتان، یک گزینه از چهار گزینه‌ی پرسش حذف شود

اگر دوستان خود را برای شرکت در مسابقه دعوت کنید، به ازاء شرکت هر کدام از دوستانتان ۵ امتیاز می‌گیرید. توجه داشته باشید زمانی امتیاز به حساب شما وارد خواهد شد که کاربر دعوت شده در مسابقه ثبت نام کرده و ایمیل فعال سازی را باز کرده باشد

این مسابقه برای تمام کاربران مجانی است و هیچ مبلغی بابت شرکت در این مسابقه در هیچ‌ مرحله‌ای دریافت نمی‌شود

در پایان مسابقه، قرعه‌کشی با در نظر گرفتن امتیاز کاربران انجام می‌شود و ۳ نفر برنده‌ی این مسابقات انتخاب و اعلام می‌شوند

پس از اتمام کمپین پاسخ صحیح تمام پرسش‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود


به‌روزرسانی:

امتیاز افراد دعوت‌شده به مسابقه که از طریق ایمیل‌های نامعتبر در مسابقه شرکت کرده بودند یا لینک فعال‌سازی را در ایمیل ارسالی از زومیت باز نکرده‌اند، پس گرفته شد. زمانی که ایمیل کاربر دعوت‌شده تأیید شود، امتیاز به حساب کاربر دعوت‌کننده اضافه خواهد شد.

کلیه‌ی امتیازات کسب‌شده‌ی کاربر، در ساعت ۰۰:۰۱ بامداد روز بعد به حساب وی وارد خواهد شد. تا پیش از این امتیاز دعوت‌شدگان به‌صورت آنی وارد حساب می‌شد.

پاسخ دو پرسش که به اشتباه در دیتابیس وارد شده بود اصلاح شد و امتیاز مربوطه نیز به حساب کاربرانی که پاسخ صحیح داده بودند، اضافه می‌شود.

همین حالا در مسابقه شرکت کنید.



تبلیغات

کلاهبرداری به شیوه نمایندگی خودرو

تاریخ انتشار : 26 / 05 / 1396
کلاهبرداری به شیوه نمایندگی خودرو
مجله اينترنتي پرستو
یک شهروند تهرانی روز پنجشنبه گفت: نمایندگی یکی از شرکت های بزرگ خودروساز در خیابان سراج در شرق تهران با اخذ وجوه پیش پرداخت خرید خودرو از مشتریان به جای واریز وجه به حساب شرکت خودروساز، پول مشتریان را به حساب شخصی منتقل و متواری شده است. 

وی که خود را داود قاسمی معرفی می کرد، روز پنجشنبه به ایرنا گفت: شماری از مالباختگان در اعتراض به کلاهبرداری مقابل دفتر این نمایندگی در شرق تهران تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث , کلاهبرداری,کلاهبرداری,شیوه,نمایندگی,خودرو,کلاهبرداری از نمایندگی‌های خودرو,کلاهبرداری جوان ۲۳

وی بیان کرد: تاکنون 92 نفر از مالباختگان به دادسرای این منطقه شکایت کرده اند.

 

این شهروند تهرانی افزود: ما خواستاررسیدگی مسئولان قضایی و مسئولان شرکت خودروساز به این کلاهبرداری هستیم.

 

قاسمی گفت: این نمایندگی که با نشان تجاری یکی از شرکت های بزرگ خودرو ساز کشور فعالیت می کرد، از نمایندگی های قدیمی منطقه شرق تهران بوده و من چند سال پیش نیز از این نمایندگی خودرو خریده بودم و به این مکان و آرم روی آن اعتماد داشتم.

 

یکی دیگر از مالباختکان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اسفند ماه 95 پول کامل یک دستگاه خودرو را پرداخت کردم و قرار بوده در مدت 30 روز کاری خودروی خود را تحویل بگیرم، اما علی رغم مراجعات و پیگیری مکرر تا به امروز موفق به تحویل وسیله نقلیه خود نشدم و اوایل هفته متوجه شدم که شماری از مردم نیز وضعیت مشابه من را دارند.

 

وی افزود: گفته می شود صاحب امتیاز این نمایندگی متواری شده و تاکنون کسی پاسخگویی مالباختگان نبوده است.

 

به گفته وی، این نمایندگی فروش خودرو، به صورت غیرقانونی اقدام به فروش لیزینگی و نقدی خودرو می کرده و چندین سال نیز فعالیت داشته است و تاکنون هیچ برخوردی از سوی شرکت خودروساز با این نمایندگی نشده است.

 

این مالباخته گفت: هیچ اقدامی برای پلمپ و یا حداقل برداشتن تابلوی شرکت انجام نشده است تا مردم به نمایندگی مزبور اعتماد نکنند و وجوه خود را در اختیار مسئولان نمایندگی قرار ندهند.

 

وی افزود: برخی مالباختگان به دفتر مرکزی شرکت خودرو ساز نیز مراجعه کردند، اما کسی پاسخگو نبود.

 

این مالباخته گفت: شرکت خودروساز در این خصوص هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرد.

 

اگر از این مطلب خوشتون اومده باشه میتونید برای بهتر شدن مطالب و همچنین پیشرفت و پایداری این مجله در آن سهیم باشید
شما فقط با پرداخت 2000 تومن میتونید در هزینه های این مجله شریک شوید

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات شما باعث دلگرمی ما و بهتر شدن مطالب سایت می شود
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

تبلیغات

جهت سفارش کلیک کنید

به گروه تلگرام سایت ما بپیوندید به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید